Sovit gott?

Godmorgon!

Snart ska jag till stan för att shoppa lite kläder. Jag behöver lite nya kläder inför vintern. Så om nåhon timme måste jag vara klar. Ska snart äta lite frukost för jag är hungrig! Ska nog ta mig en Special K red berris! Om ni inte har provat det så borde ni göra det! Sjukt gott.

Någon som sa att jag inte hade tagit dom där bilderna på kändisarna själv... Eh varför skulle jag annars lägga upp dom -.-

Skriver lite mera efter frukosten!

Ps: Det var gala premiär av filmen Trubbel i Paradiset.



Kommentarer
Postat av: TinaGreenGirl ¤¤ FOTOBLOGG

Fin blogg (:

2009-10-31 @ 12:45:39
URL: http://thegreengirl.blogg.se/
Postat av: HANNAH!

Trevlig Halloween :) i mitt senaste inlägg har jag ett recept som jag själv och min mamma har kommit på inför Halloween ;D

2009-10-31 @ 12:47:09
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Annii

Hej, jag gillar din blogg jättemycket:) kan du inte lägga ut en bild på dig? skulle va kul att se hur den som skriver ser ut :D ha en toppenlördag (:

2009-10-31 @ 13:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
|RRS-feed